Lachen

Wat hebben wij vandaag op het werk gelachen! Mijn groep buitenlanders, die in Nederland moeten inburgeren, is op het moment een vrouwengroep. Twee van hun hebben deze week examen gedaan en vertelden over hun ervaringen. De medecursisten krijgen dan nuttige tips en ook voor mij als docente is het handig. Op die manier kom ik te weten, wat ik ze nog moet leren, wat ze zelf nog kunnen doen en waar ik ze nog op moet wijzen.

Vandaag vroegen twee dames, die al eerder examen hebben gedaan en nog op de uitslag wachten: „Was er bij jullie ook zo’n mooie man bij de surveillanten?“ – „Jaaaa, dat was dé perfecte man!“ – „Heb je ook zijn schoenen gezien?“ enz. Wij kwamen tot de conclusie dat het examen niet alleen maar slechte kanten heeft.

Het thema van de les vandaag was sport, en natuurlijk kwamen we bij elk aspect weer op mooie mannen en schoten in de lach. Dit zijn van die dagen waarop het werk echt leuk is.

Kategorien: "Gewoon" dagelijks leven | 2 Kommentare

Beitragsnavigation

2 Gedanken zu „Lachen

  1. Ik ben benieuwd hoe die schoenen eruit zien, die deze man tot de perfecte man maken. En waar ik die kan kopen.

Schreibe einen Kommentar

Bloggen auf WordPress.com.

