Aftellen!

Nu wordt het weer tijd voor een stukje in het Nederlands voor onze vrienden, collega’s, buren en klanten hier. 🙂

Mijn laatste werkweek is begonnen en ik ben nu bezig met de laatste loodjes: voortgangsrapportages, overdracht aan mijn collega’s die hetwerk van mij overnemen, en de declaraties. Een aantal van mijn collega’s hadden de startdatum verkeerd begrepen en dachten, dat we begin april zouden vertekken, en dus kreeg ik de eerste week van april vaker te horen: “Wat doe jij mou nog hier? Zou je niet allang weg zijn?” Niet dus, maar nu wordt het echt serieus – direct na de vakantie vertrekken wij. Op 7 mei hebben wij met ons koor nog een uitvoering van de „Gospel Mass“, die we al maanden druk aan het repeteren zijn. Daar willen wij natuurlijk nog aan meedoen.

Bij de voorbereidingen komt trouwens een hoop kijken! Wat doen we met ons huis? Verhuren leek bij nader inzien geen optie, want je moet toch iemand vinden, die je kunt vertrouwen, en wat, als er iets misgaat en we terug moeten? Nu hebben we iemand, die op het huis past en de tuin bijhoudt. De post wordt automatisch doorgestuurd naar mijn zwager, die ongeveer kan inschatten, wat belangrijk is en wat kan wachten. De buren zijn ook allemaal op de hoogte en hebben beloofd, een oogje in het zeil te houden. Ze vinden het hartstikke spannend, en wij natuurlijk ook.

Koelkast en diepvries worden steeds leger en kunnen weer eens ontdooid worden, voordat we weggaan. Dit bleek eerst nogal moeilijk te zijn, want we zaten er met een paar kilo’s diepvriesspinazie. Die was in de aanbieding en ik had iets te enthousiast iets te veel ingekocht. Maar dankzij een goede receptensite is dit probleem inmiddels opgelost.

Nu nog een paar t-shirts, nieuwe waterflessen etc. kopen, inpakken, afscheid nemen en en en…

Het avontuur krijgt vorm!

Kategorien: 2011 - Radtour | Hinterlasse einen Kommentar

Beitragsnavigation

Schreibe einen Kommentar

Bloggen auf WordPress.com.

