Wie zoekt die vindt…

Zoekmachines zijn handig – je voert een paar woorden in en krijgt een lijst met websites, die je hopelijk verder helpen. Af en toe komt zo een zoekende ook bij mij terecht. En WordPress informeert mij ook dagelijks, waar de mensen, die bij mij terecht komen, allemaal op zoek naar zijn.

Hier is een kleine selectie van de afgelopen 30 dagen:

– nobeltje smaak: Lekker!

– omgeving om de vuurtoren ameland: Die bestaat, en het is mooi daar.

– gestileerd voorwerp: Daar zijn er heel veel van.

– ‚t koffieschip: Mijn cursisten weten, wat het is.

– ind burger van de unie: IND is bijna altijd slecht nieuws!

– patchwork muren: Een hele muur te patchen lijkt mij toch een beetje veel.

– texel restaurant: Niet altijd open!

was gezellig: Vind ik ook!

Kategorien: Was nirgends reinpasst / Wat verder nergens past | Schlagwörter: , | 2 Kommentare

Beitragsnavigation

2 Gedanken zu „Wie zoekt die vindt…

  1. Ik ben ook altijd weer verbaasd met welke zoektermen mensen op mijn blog belanden. Grappig om te lezen wat ze bij jou hopen te vinden.

    • Leuk, he? Ik weet ook ongeveer, waar ze dan uitkomen, maar ik heb altijd zo’n vermoeden, dat het hiet helemaal is, wat ze willen.

Kommentar verfassen

Erstelle eine kostenlose Website oder Blog – auf WordPress.com.

